Im back, bitches!

Japp, jag bestämde mig för att börja skriva lite smått igen. Skönt att få skriva av sig ibland!
 
Vad har hänt det senaste året då?
 
Hm.
 
Jag har flyttat, äntligen haft råd att köpa en bättre bil, bytt jobb (extra dock), snart utfört hela min praktik på ett behandlingshem, hittills klarat alla tentor, bytt killar... Ja, det är en del om man säger så! ;)
 
Men nu ska jag inte snacka om det som hänt. Nu blickar jag framåt!
 
Just nu bor jag lite utanför Forsbacka i en riktigt stor tvåa på en liten typ av gård med underbara grannar. Jag har min egen hundgård utanför huset, som jag alltid velat. Jag är även singel, igen. MEN FAN VAD JAG ÄLSKAR DET! Gosh, jag är verkligen en ensamvarg :) Och nu ska jag vara det länge! Det finns inte många som skulle kunna få mig på fall nu direkt.
 
Imorgon ska jag åka till praktiken i Norge igen, och om två veckor har jag jullov! I EN HEL MÅNAD! Så jäkla skönt! :) Då ska jag passa på att träna riktigt mycket, både mig och hundarna. Jag har kommit igång men det har blivit lite ojämnt eftersom jag åker till Norge så ofta. Men det är på gång :)
 
Så just nu går det jävligt bra tror jag? 
 
 
 
Halloweenbild, saknar dig Tim!

Kommentera här: